Pokud Vám e-mail nepřišel, prosím, kontaktujete nás.
DŮLEŽITÉ: Aplikace Vás po zadání linku a hesla ukáže obrazovku, kde je možnost zadat ONBOARDING k zadání identifikace - tam zadejte Vaši přezdívku, kterou jste si vytvořili v dotazníku (složení ze jména a data). - pokud jste toto přeskočili, prosím, zadejte to do tohoto pole, po zapojení.
Po stažení aplikace je potřeba povolit veškerá oprávnění.
Apliakce Vám sama bude zobrazovat v liště notifikací, že je aktivní. Cílem je Vám připomenou, že jste součástí studie.
Výzkumná aplikace funguje tak, že jednou za stanovený čas (cca 3 minuty) tyto údaje zjistí a zaznamená. Poté, až jich nashromáždí více, je odešle šifrovaně na server.
Před ukončením účasti si prosím vždy uložte DEVICE ID, které naleznete v aplikaci. V případě potíží nám toto může pomoci záznamy dohledat.
Je možné, že přes technické komplikace se může stát, že aplikace nebude z nějakého důvodu fungovat správně. Bohužel, to se může stát a je nám to velmi líto, ale není v našich silách zajistit vše.
Na některých telefonech se toto může stát. Aplikaci vypněte, zapněte Bluetooth a Polohu a aplikaci znovu spusťte. Nyní by již měla fungovat a můžete zadat aktivační link a heslo. Bluetooth poté můžete vypnout, polohu prosím nevypínejte.
Aplikace bez potřebných povolení nemusí fungovat správně. Aplikaci odinstalujte a nainstalujte znovu (s aktivačním linkem a heslem) a zadejte Vaši přezdívku.
Toto může vyřešit potíže, ale ještě před tím aplikaci otevřete, buďte připojeni k Wi-Fi a zvolte SYNC DATA, aby se veškerá data uložila na server a o nic nepřijdeme.